Pages Menu
 

Categories Menu
Czy warto kupować czekoladki reklamowe?
Nietrafione prezenty z logo firmy, które są często rozdawane klientom oraz pracownikom najczęściej lądują w koszu. Tym samym nie dość, że firma poniosła koszty związane z ich zakupem,
Promocyjne pendrive z Twoją reklamą
Jesteś właścicielem firmy i poszukujesz nowych klientów? W dzisiejszych czasach walka o klienta jest naprawdę trudna. Na rynku nowe firmy mnożą się jak oszalałe, a klientów nie przybywa
Czy warto samodzielnie promować witrynę firmową?
Stworzenie profesjonalnej witryny firmowej jest niezmiernie ważne i ułatwia dotarcie do klienta docelowego. Samo jednak utworzenie takiej strony to dopiero wstęp do sukcesu.
Tani sposób na rozgłos
Każdej firmie zależy na tym, by szybko zainteresować swoją ofertą klientów. Jeśli firma posiada własną stronę w Internecie, to jeśli w odpowiedni sposób ją zareklamuje, korzystają z opcji pozycjonowania
Strona www od czego zacząć - budowa stron internetowych w Gdańsku. Tworzenie sklepów internetowych, projektowanie stron
Ciągłe wprowadzanie poprawek do strony www zdecydowanie sprawi, że jej tworzenie znacznie się przeciągnie,
Promowanie strony, projektowanie stron internetowych Rzeszów. Pozycjonowanie stron - sklepy responsywne internetowe
Najłatwiej dlatego jest też nam samym zarabiać na reklamie, jednak tutaj należy uważać. Koniecznie musi
Systemy do projektowania stron WWW na licencje, pozycjonowanie sklepów Katowice. Strony responsywne, projektowanie logo dla firm Katowice
W przypadku, gdy jesteśmy naprawdę zmuszeni do tego, aby założyć własną stronę

Posted by on paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.