Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Agencja reklamowa w Lublinie. Jak wybrać dobrą i tanią agencję reklamy?
Agencja reklamowa zajmuje się prawidłową reklamą firmy, marki. Wiele osób zna jej działania, jednak nie do końca jest pewna na jakiej zasadzie opiera
Przygotowanie strony - wypozycjonowanie strony WWW. Projektowanie stron Chrzanów
Muszę przyznać, że dla mnie coś takiego jak projektowanie www to po prostu czarna magia. Nie mam o tym zielonego pojęcia dlatego gdybym
Szukanie produktu - pozycjonowanie stron internetowych Gdynia
W dzisiejszych czasach wszyscy zawsze pytają o cenę jakiejś usługi czy produktu. Zdaniem wielu ludzi coś takiego, jak na przykład bezpłatna promocja strony
Responsywne strony internetowe - jak wykonać? Komu zlecić w Gdańsku?
W dzisiejszych czasach oglądanie stron internetowych możliwe jest nie tylko z komputerów, laptopów, ale także z małych urządzeń przenośnych. Responsywne
Wypozycjonuj swoją stronę!
Drogi właścicielu strony internetowej! Skoro czytasz ten artykuł, oznacza to, że chciałbyś, aby Twoja strona poszybowała w górę na listach wyszukiwarek i wyświetlała się na najwyższych pozycjach.
Tworzenie profesjonalnych stron internetowych - projektowanie stron internetowych w Gdańsku
W dzisiejszych czasach większość firm posiada swoje strony internetowe. Czasami są zlecane specjalistycznym agencjom, ale również
Brand design - agencja brandingowa. Jak wybrać dobrą firmę brendingową w Warszawie?
Każda nowa założona firma, chce by jego marka była znana i szeroko rozpowszechniona. W takich sytuacjach najlepiej jest wynająć specjalistą

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.