Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Nowe projekty stron www - Pozycjonowanie Stron Warszawa, marketing internetowy
Często okazuje się jednak, że jest to albo słomiany zapał, albo branie na siebie ciężaru ponad siły. Warto pod tym względem naprawdę dobrze
Rejestracja logotypu i projektowanie logo firmy
Każda firma potrzebuje swoje logo, dzięki któremu będzie rozpoznawalna. Najlepiej w takich sytuacjach wynająć firmę, która profesjonalnie zajmie się szkicem, ale również
Projektowanie opakowań - jak to zrobić? Komu zlecić w Warszawie?
Przedsiębiorstwo sprzedające produkty wie, jak bardzo ważne są projekty opakowań. Głównym ich zadaniem jest zachęcenie do zakupu danej rzeczy. Dobrze zaprojektowane
Czy warto samodzielnie promować witrynę firmową?
Stworzenie profesjonalnej witryny firmowej jest niezmiernie ważne i ułatwia dotarcie do klienta docelowego. Samo jednak utworzenie takiej strony to dopiero wstęp do sukcesu.
Wypozycjonuj swoją stronę!
Drogi właścicielu strony internetowej! Skoro czytasz ten artykuł, oznacza to, że chciałbyś, aby Twoja strona poszybowała w górę na listach wyszukiwarek i wyświetlała się na najwyższych pozycjach.
Idealne opakowanie
Mieszkasz w Warszawie i jesteś właścicielem firmy projektującej opakowania? Wspaniale! Z racji tego, że zbliża się okres świąteczny, Twoi pracownicy będą mieli ręce pełne roboty i na pewno nie będziesz
Jak zadbać o swoją firmę?
Drogi czytelniku! Jesteś właścicielem firmy i zastanawiasz się, dlaczego konkurencyjne działalności przynoszą dużo większe korzyści, niż Twoja własna? Coraz częściej zastanawiasz się, gdzie popełniłeś

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.