Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Nowa strona, marketing społecznościowy - agencje interaktywne facebook. Kampanie facebook
Osobiście uważam, że na czymś takim jak projektowanie stron www trzeba się niestety znać. Ja osobiście nie mam o tym pojęcia. Wydaje
Kampanie reklamowe: agencje interaktywne facebook
Agencja interaktywna ma bardzo szerokie działanie. Jest to dziedzina założona w niedawnym czasie, która z początku miała odpowiadać za reklamę internetową. Agencja świadczy
Jak zadbać o swoją firmę?
Drogi czytelniku! Jesteś właścicielem firmy i zastanawiasz się, dlaczego konkurencyjne działalności przynoszą dużo większe korzyści, niż Twoja własna? Coraz częściej zastanawiasz się, gdzie popełniłeś
Agencja reklamowa w Lublinie. Jak wybrać dobrą i tanią agencję reklamy?
Agencja reklamowa zajmuje się prawidłową reklamą firmy, marki. Wiele osób zna jej działania, jednak nie do końca jest pewna na jakiej zasadzie opiera
Internetowe pomysły na pozbycie się zbędnych przedmiotów. Ogłoszenia, sprzedaż w internecie...
Każdy z nas ma w domu wiele niepotrzebnych rzeczy, które tylko zagracają i zabierają cenną przestrzeń. Ich sprzedaż to nie
Zadbaj o swój sklep internetowy!
Jesteś właścicielem sklepu internetowego, ale Twój biznes niezbyt dobrze prosperuje? Chciałbyś zrozumieć, dlaczego inne, konkurencyjne sklepy, tak świetnie sobie radzą i przyciągają ogromne
Najlepsza reklama
Szanowny mieszkańcu miasta Kraków! Jesteś właścicielem firmy, która ma w planach wypuścić na rynek nowy produkt? Obawiasz się, że zainteresowanie będzie niewielkie i nie przyniesie Ci wymarzonych korzyści?

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.