Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Zadbaj o swoją stronę internetową!
Drogi właścicielu strony internetowej! Twoja działalność jest bardzo rozbudowana, a witryna www zawiera wiele treści, podstron i odnośników? W takim razie trafiłeś na idealny artykuł
Nauka programowania, systemy cms. Pozycjonowanie sklepów internetowych Białystok, tworzenie stron internetowych
Na studiach informatycznych osoby, które się tym pasjonują uczą się jak zaprojektować daną stronę www. Poza
Teczki reklamowe, ofertowe i firmowe - sklep
Każda duża firma dba o każdy szczegół swojego przedsiębiorstwa. Zajmuje się reklama marketingową, całym wizerunkiem firmy. Warto także zadbać o gadżety firmowe, które dają
Projektowanie logo dla firm w Warszawie
Projektowanie logo dla firm w Warszawie ma bardzo duże znaczenie. Jednak trzeba wziąć pod uwagę, że jest to proces bardzo trudny, a zarazem bardzo ważny. Na początku powinniśmy
Nowa strona, marketing społecznościowy - agencje interaktywne facebook. Kampanie facebook
Osobiście uważam, że na czymś takim jak projektowanie stron www trzeba się niestety znać. Ja osobiście nie mam o tym pojęcia. Wydaje
Prowadzenie firmy-czy wszystko warto robić samodzielnie?
O prowadzeniu własnej działalności marzy wiele osób. Obecnie dużo łatwiej jest zrealizować takie marzenie, gdyż można korzystać na przykład z dotacji unijnych na
Twoja strona internetowa na pierwszych pozycjach Google
Szanowny mieszkańcu miasta Gdynia! Skoro czytasz ten artykuł, oznacza to, że jesteś właścicielem strony internetowej, która stosunkowo niedawno rozpoczęła swoją

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.