Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Zadbaj o swój sklep internetowy!
Jesteś właścicielem sklepu internetowego, ale Twój biznes niezbyt dobrze prosperuje? Chciałbyś zrozumieć, dlaczego inne, konkurencyjne sklepy, tak świetnie sobie radzą i przyciągają ogromne
Internetowe pomysły na pozbycie się zbędnych przedmiotów. Ogłoszenia, sprzedaż w internecie...
Każdy z nas ma w domu wiele niepotrzebnych rzeczy, które tylko zagracają i zabierają cenną przestrzeń. Ich sprzedaż to nie
Szykowanie projektu - pozycjonowanie Stron WWW: Grodzisk Mazowiecki,Warszawa
Moim zdaniem za każdym razem kiedy chcemy założyć jakiś swój sklep internetowy powinniśmy się zwrócić do kogoś kto zna się na rzeczy, aby zaprojektował
Najtańsze pieczątki firmowe w Katowicach
Pieczątki firmowe są rozpoznawalnym znakiem większości firm. W naszym kraju nie ma wymagań na jej posiadanie. Posiadanie jednak oszczędza nam czasu. Nie będziemy musieli wypełniać
Prowadzenie firmy-czy wszystko warto robić samodzielnie?
O prowadzeniu własnej działalności marzy wiele osób. Obecnie dużo łatwiej jest zrealizować takie marzenie, gdyż można korzystać na przykład z dotacji unijnych na
Co to jest pkd ?
Pkd jest to skrót od Polskiej klasyfikacji działalności, aktualnie korzystamy z pkd 2007, jest to aktualizacja kodów pkd z roku 2004, stosowany m. in. w ewidencji i statystyce..
Jak wyszukać kody pkd
Bezpieczny komputer i Internet - pozycjonowanie stron na śląsku: Zabrze i Katowice
Kiedy zlecamy dedykowane rozwiązania czy to na stworzenie strony czy też na pozycjonowanie stron na Śląsku w miastach jak Katowice czy

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.