Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Kampanie reklamowe: agencje interaktywne facebook
Agencja interaktywna ma bardzo szerokie działanie. Jest to dziedzina założona w niedawnym czasie, która z początku miała odpowiadać za reklamę internetową. Agencja świadczy
Wypozycjonuj swoją stronę!
Drogi właścicielu strony internetowej! Skoro czytasz ten artykuł, oznacza to, że chciałbyś, aby Twoja strona poszybowała w górę na listach wyszukiwarek i wyświetlała się na najwyższych pozycjach.
Skutecznie się zareklamować - strony responsywne Opole, responsywne strony internetowe Warszawa;.
Najłatwiej jest nam, gdy mamy czas na to, aby na danych stronach udawało się znajdywać to, co nas faktycznie interesuje,
Bezpieczny komputer i Internet - pozycjonowanie stron na śląsku: Zabrze i Katowice
Kiedy zlecamy dedykowane rozwiązania czy to na stworzenie strony czy też na pozycjonowanie stron na Śląsku w miastach jak Katowice czy
Błędy najczęściej popełniane przez przedsiębiorców
łatwe i przyjemne. Zderzenie z rzeczywistością zwykle następuje dopiero wtedy, gdy sami otworzą swoją pierwszą firmę. Wtedy zwykle bardzo szybko okazuje się, że firma
Co to jest pkd ?
Pkd jest to skrót od Polskiej klasyfikacji działalności, aktualnie korzystamy z pkd 2007, jest to aktualizacja kodów pkd z roku 2004, stosowany m. in. w ewidencji i statystyce..
Jak wyszukać kody pkd
Najlepsza reklama
Szanowny mieszkańcu miasta Kraków! Jesteś właścicielem firmy, która ma w planach wypuścić na rynek nowy produkt? Obawiasz się, że zainteresowanie będzie niewielkie i nie przyniesie Ci wymarzonych korzyści?

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.