Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Czy warto otworzyć agencję reklamową?
W każdym nawet małym mieście znajdziemy co najmniej kilka agencji reklamowych. Wydawać by się mogło, że nie potrzeba ich więcej, jednak gdy zapytamy dowolnego przedsiębiorce to okaże
Twoja strona internetowa na pierwszych pozycjach Google
Szanowny mieszkańcu miasta Gdynia! Skoro czytasz ten artykuł, oznacza to, że jesteś właścicielem strony internetowej, która stosunkowo niedawno rozpoczęła swoją
Promocja strony - optymalizacja prestashop. Oprogramowanie dla sklepów internetowych: sklepy prestashop
Nie da się ukryć, że bezpłatna promocja strony www jest bardzo czasochłonna, powiedzmy jak mamy sklepy prestashop
Pomysł na biznes
Praca na swoim jest marzeniem wielu osób, które od lat pracują na etacie i nie są zadowolone ze swojej sytuacji zawodowej. Działalność gospodarczą otworzyć może w zasadzie każdy. Problem jednak w tym,
System na komputerze -program do sklepu internetowego. Pozycjonowanie stron Wałbrzych
Każdy serwis internetowy, aby mógł poprawnie działać musi być wyposażony w tak zwany system cms. Jest ich bardzo wiele na informatycznym
Promocyjne pendrive z Twoją reklamą
Jesteś właścicielem firmy i poszukujesz nowych klientów? W dzisiejszych czasach walka o klienta jest naprawdę trudna. Na rynku nowe firmy mnożą się jak oszalałe, a klientów nie przybywa
Ciekawa praca - responsywne strony internetowe Warszawa. Tworzenie stron www
Jeżeli ktoś wie co robi jest w stanie z zakładania i projektowania takich stron www spokojnie się utrzymać, ważne żeby wiedzieć jak robić responsywne

Posted by on Paź 29, 2019 in Reklama i marketing |

Marketing czyli co?

Marketing czyli co?

Zaspakajać potrzeby, osiągając zysk” to najprostsza, a zarazem najkrótsza definicja marketingu. Mówiąc innymi słowy marketing to proces społeczny, w wyniku którego jednostki i grupy społeczne otrzymują towary lub usługi w zamian za pieniądze (lub też inne towary bądź usługi). Marketing słusznie utożsamiany jest z reklamą. Aby zdobyć nowych klientów i nabywców oferowanych przez nas dóbr i usług, oraz utrzymać ich na dłużej niezbędne jest podjęcie wielu kroków – po pierwsze ustalenie odpowiedniej grupy docelowej (czyli osób, które ze względu na wiele czynników mogą być zainteresowane nabyciem dystrybuowanych przez nas towarów czy oferowanych usług), do której skierowane będą nasze treści marketingowe i reklamowe.

 

Należy także w odpowiedni sposób te treści przygotować, tak aby były interesujące i zachęcające do dalszego zapoznania się z ofertą, a nie nużące, nudne czy wręcz denerwujące. Konieczne jest także dobranie odpowiedniego nośnika treści marketingowych oraz wybranie stosownych narzędzi. W tradycyjnym marketingu najpopularniejszym narzędziem jest reklama telewizyjna, jednak równie skuteczne okazać się może wykorzystywanie reklamy radiowej bądź prasowej. Do innych narzędzi należą między innymi plakaty i billboardy bądź roll up czy ścianka reklamowa. W dzisiejszych czasach coraz większą popularność zyskuje także marketing internetowy, nazywany także e-marketingiem. Nic dziwnego, bowiem współcześnie trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek dziedzinę ludzkiego życia i działalności w całkowitym oderwaniu od sieci. Dotyczy to także handlu, w tym reklamy i marketingu. W marketingu sieciowym wykorzystuje się wiele skutecznych trików i narzędzi. Bardzo popularny jest tak zwany emailing, czyli rozsyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej różnego rodzaju materiałów marketingowych, nie tylko samych reklam, ale też różnego rodzaju newsletterów, Bonów podarunkowych, katalogów i innych treści. Bardzo popularnym działaniem jest także pozycjonowanie i optymalizacja treści publikowanych na witrynach internetowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych.